To give you the best possible experience, this site uses cookies. Using your site means your agree to our use of cookies. We have published a new cookies policy, which you should need to find out more about the cookies we use. View Cookies Policy.
  • Nou
  • Stoc epuizat
  • Nou
  • Stoc epuizat
  • Nou
  • Stoc epuizat
  • Nou
  • Stoc epuizat
  • Nou
  • Stoc epuizat

RETURUL PRODUSELOR

Cererile de solutionare a retururilor de produse pot veni din partea clientilor persoane fizice si din partea clientilor persoane juridice.

Canalele prin care un client poate transmite o solicitare de retur produse sunt: email, telephonic sau direct, in unul din punctele de lucru ale Primagra Romania, prin completarea unua din formularele de retur postate de Vanzatorul Primagra Romania, respectiv pentru persoane fizice si pentru persoane juridice.

O altaposibilitate de returnare de catre Cumparator/Client a produselor  este direct din contul de client. Pentru a returna unul sau mai multe produse, Cumparatorul/Clientul trebuie sa se autentifice in contul sau de client. In sectiunea Retur produse Cumparatorul/Clientul  are disponibile toate comenzile care contin produse care respecta termenii de retur.

Daca un Cumparator/Client a plasat comanda ca vizitator neautentificat, acesta  va avea nevoie de numarul comenzii si de numarul de telefon folosit la plasarea respective comenzi pentru a o atasa contului sau, dupa care acesta va putea incepe procedura de retur produse,  dar numai in cazul in care produsul este eligibil.

Solutionarea cererii de retur, respectiv plata contravalorii produsului returnat,  se realizeaza in termen maxim de 14 zile de la acceptarea returului/receptionarea produsului.

Primagra Romania va efectua plata contravalorii produsului returnat prin una din urmatoarele variante:

   a. prin virament bancar,  in contul bancar specificat de client sau in contul din care s-a achitat factura

   b. prin numerar (in punctele de lucru ale Primagra Romania, pentru comenzile online achitate ramburs).

Comenzile pot fi returnate total sau partial (ca numar de bucati sau linii facturate) in functie de optiunea Cumparatorului/Clientului  dat numai cu respectarea politicilor de retur ale Vanzatorului.

Taxa de livrare nu se returneaza, iarcostultransportuluiprodusului de returnatestesuportat de comparator, cu garantia respectarii conditiilor recomandate de manipulare si transport.

In cazul in care Cumparatorul/Clientul opteaza pentru livrare/retur in punctul de lucru, aceste nu va achita taxa de transport.

Primagra Romania își rezervă dreptul de a diminua cu până la 50% valoarea produsului returnat, ajungând chiar până la refuzul returului, în condițiile în care acesta prezintă urme vizibile de uzură sau este deteriorat.  

Conditiile acceptarii returului de catre Primagra Romania:

-          Informarea prealabila a Vanzatorului privitor la intentia de a returna produsul;

-          Dovada achizitionarii produsului (bon fiscal, factura fiscala) si, dupa caz, certificatul de garantie;

-          Integritatea ambalajului initial, fara urma de uzura a produsului (doar la clientii persoane juridice, conform  prevederilor documentate in Legea 249/2015, cu actualizarile specifice ulterioare:   “Se interzice conditionarea, sub orice forma, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsului cumparat, de pastrare a ambalajului”);

-          Neconformitatea produsului ca urmare a transportului, manipularii, depozitarii, montarii improprii de catre client.

Produse care nu sunt acceptate la retur/renuntare:

-          Spray-uri si lichide tehnice, lubrifianti etc.  

-          Produse aduse pe comenzi speciale ferme, pentru a caror furnizare a fost nevoie de plata unui avans.

-          Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri,zgarieturi, socuri mecanice sau electrice, urme de uzura (nesemnalate in primele 48 de ore de la receptionarea produsului livrat Cumparatorului/Clientului).