Termeni si Conditii Generali
1. DEFINITII SI TERMENI
Societate – societatea Primagra Romania SRL, cu sediul funcțional în Bulevardul Sofia Vicoveanca, nr. 1, Suceava, RO-720089, înregistrată la Registrul Comerțului Suceava sub nr. J33/386/1997 și având Codul Unic de Înregistrare 9852650, atribut fiscal RO.
Vanzator – Primagra Romania SRL
Cumparator – orice persoana fizica ce are varsta peste 16 ani/orice persoana juridica/orice entitate juridica ce isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Client – orice persoana fizica ce are varsta peste 16 ani/orice persoana juridica ce are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie numai de catre Primagra Romania SRL (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Primagra Romania SRL si acesta si care necesita crearea s utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoana fizica ce are varsta peste 16 ani /orice persoana juridical inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii.
Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, acestea se pastreaza in cosul de cumparaturi maxim 14 zile calendaristice, dupa care acestea se vor sterge automat.
Site – magazinul online gazduit la adresa web primagra.ro.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusive produselesiserviciilementionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catreVanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului commercial incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si /sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut – reprezinta:
- Toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- Continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- Orice informatiecomunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- Informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
- Date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review – evaluare scrisa de catre detinatorul / beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator / Client / Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.
Comentariu – aprecieresauobservatie pe margineaunui Review sau a unui alt comentariu.
Intrebare – formula de adresarecatre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtineinformatiidespreBunurilesauServiciile din paginarespectiva.
Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de Vanzator sau de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator, in cadrul unei discutii.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (e-mail/SMS/telefonic/live chat, etc.) continand informatii generale sitematice, informatii cu privire la produse similar sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale (ex: cercetari de piata si sondaje de opinie).
Live Chat - formă de software de mesagerie folosită de Primagra Romania pentru a crea o linie directă de comunicare cu publicul țintă. Primagra Romania foloseste Live Chat pentru suport comercial, suport tehnic, sesizari, reclamatii etc.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Primagra Romania, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
- DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telephonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail si cont utilizator).
2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca Vanzatorul modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda initial emisa , acesta va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon use la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice a notificarii de expediere a Comenzii.
- POLITICA DE VANZARE ONLINE
3.1. Accesul in vedereaefectuariiuneiComenzii ii estepermisoricaruiUtilizator/Cumparator.
Pentru motive pe deplin justificate, Primagra Romania isi rezerva dreptul de a restriction accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Primagra Romania. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa catre Primagra Romania, pentru a fi informat cu privire la motivele care au generat aplicarea masurilor anterior mentionate.
3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primate fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
3.3. In cazul platilor online, Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune revine in totalitate Cumparatorului.
3.4. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia etc.) nu reprezinta o obligatiecontractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.5. Dupa achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorul are posibilitatea sa scrie un Review și sa acorde un Raitinglegat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.
4. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
4.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Primagra Romania, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
4.2. Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Primagra Romania, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Primagra Romania asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Primagra Romania.
4.3. Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
5. COMANDA
5.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilorsi/sauServiciilordorite in cosul de cumparaturi, urmand a finalizaComandaefectuandplataprinunadintremodalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
5.2. Prin finalizareaComenziiCumparatorulconsimte ca toatedatelefurnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
5.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijlocdisponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
5.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
a. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii
online;
b. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Primagra Romania, in cazul platii
online;
c. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sauincorecte;
5.5. Cumparatorul are dreptulsa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice de la achizitionare, in baza conditiilor mentionate in sectiunea Retur - Conditiile de returnare a Bunurilor si Serviciilor vandute de catre Primagra Romania. Astfel, potrivit prevederilor OUG nr 34/2014 modificata şi completata prin OUG nr. 58/2022, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
a. ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun, în cazul în care Cumparatorul
comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
b. ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese, în cazul livrării unui
produs care constă din mai multe loturi sau piese
5.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va trebui sa completeze online formularul de retur, formular care se regaseste ca si model in sectiunea Retur - Conditiile de returnare a Bunurilor si Serviciilor vandute de catre Primagra Romania.
5.7. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
a. pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
b. pentru Comenzile achitate conform termenilor si conditiilor din contract (cu Op/Transfer/) –
> prin virament bancar;
c. pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar intr-unul din punctele de lucru ale Primagra
Romania – > prin restituire numerar in punctul de lucru de unde s-a ridicat comanda sau prin restituirea
contravalorii produsului in contul bancar transmis de client.
5.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.
5.9. Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, cu urme vizibile de uzura sau bunul este deteriorat), ne rezervam dreptulde a diminua cu pana la 50% valoarea produsului returnat, iar in unele cazuri Primagra Romania poate refuza returnarea Bunului.
5.10. In cazul in care un Bun si/sauServiciu comandat de catreCumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorulsi-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
5.11. Stocul Bunurilor si/sau Serviciilor din site-ul de comert electronic al Primagra Romania va fi actualizat automat o data/zi. In urma actualizarii automate de stoc, va fi afisata pe Site disponibilitatea Bunurilor. Din punct de vedere al stocului, Bunurile afisate pe site-ul Primagra Romania sunt impartite in 2 categorii:
- “in stoc”– Bunul este disponibil pentru livrare in stocul Primagra Romania
- ”cere oferta”– Bunul nu este disponibil in stocul Primagra Romania. Daca se inregistreaza o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui“cere oferta”, unul dintre consultantii de vanzari ai Primagra Romania va contacta Cumparatorul in cel mai scurt timp ca sa-i comunice acestuia disponibilitatea Bunului.
6. CONFIDENTIALITATE
6.1. Primagra Romania va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care i le furnizeaza Cumparatorul. Dezvaluirea informatiilor furnizate de Cumparator se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
6.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
7. COMUNICARI COMERCIALE
7.1. Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale sitematice, inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:
7.1.1. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator;
7.1.2. prin contactarea Vanzatorului.
7.2. Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in meniul site-ului sau prin contactarea directa a Primagra Romania.
8. FACTURARE – PLATA
8.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor comercializate de Primagra Romania includ T.V.A. conform prevederilor Legii nr. 34/2023 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal legislatiei in vigoare.
8.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare OFERTA. Vanzatorul va transmite catre Cumparator o oferta de pret pentru Bunurile si Serviciile solicitate prin intermediul cererii de oferta din cadrul site-ului, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare realizarii ofertei comerciale.
8.3. Cumparatorul va transmite Vanzatorului acceptarea/neacceptarea ofertei comerciale transmise de catre Vanzator.
8.4. In cazul in care Cumparatorul accepta oferta transmisa de catre Vanzator, Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Primagra Romania, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
8.5. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de
a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
8.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Primagra Romania in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
8.7. Conditiile de plata a Bunurilor si Serviciilor vandute de catre Primagra Romania se regasesc in sectiunea Livrare si Plata.
9. LIVRAREA BUNURILOR
9.1. Conditiile de livrare a Bunurilor si Serviciilor vandute de catre Primagra Romania se ragasesc in sectiunea Livrare si Plata.
9.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare specifice.
9.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
10. GARANTII
10.1. Toate Bunurile comercializate de catre Primagra Romania beneficiaza de conditii de garantie conform prevederilor legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile comercializate de Primagra Romania sunt doar Bunuri noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
10.2. Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie/declaratiei de conformitate afferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
11. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
11.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
12. RASPUNDERE
12.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare alta terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei obligatii conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea/manipularea gresita a Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si, in special, pentru pierderea acestora.
12.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
12.3. Prin creareaContului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea omenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivocTermenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care estecomunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
12.4. Vanzatorulisirezervădreptul de aactualizașimodifica periodic TermenelesiConditiile Site-uluipentru a reflectaoricemodificări ale moduluisiconditiilor de functionare a Site-uluisauoricemodificări ale cerințelorlegale. Documentulesteopozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentulafisarii in Site. În cazul oricărei astfel de modificări, Primagra Romania va afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care Clientii/Utilizatorii/Cumparatorii trebuie sa verifice periodic continutul acestui Document.
13. SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI
13.1. Scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori, in sectiunea“Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
13.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata territorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
13.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/ Intrebare/ Raspuns in sectiunea mentionata, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
a. sa faca referiri doar la caracteristicisi/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu,
evitand informatii legate de aspectece se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care
tin de modul desfasurarii Comenzii;
b. sa foloseasca doar limba romana;
c. sa utilizeze un limbajcorespunzator, neofensator, faratermeni care pot jignisauafectaoricare alt
Utilizator/Client/Cumparator;
d. sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu
legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca
comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
e. sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la
un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si
cumpararea de produse sau servicii;
f. sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact,
informatii despre adresa de livrares au de domiciliu, numere de telefon, adrese de email,
numesi/sau prenume, etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date
personale;
g. sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce
desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
h. sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/
Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
13.4. Pe langa o evaluare realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul / Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent.
13.5. Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/ Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalcaTermenii si Conditiile acestui Site. Textele sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
13.6. In cazul in care Vanzatorul constata incalcare in mod repetat aTermenilor si Conditiilor din prezentul site, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunea “Review-uri”.
13.7. Eventualele sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sauServiciul achizitionat de Cumparatori/Clienti /Utilizatori nu vor putea face obiectul niciunui Review, acestia din urma avand obligatia sa respecte ceea ce este inscris de Primagra Romania in capitolului 17 al prezentului document in vederea solutionarii rapide si amiabile a oricaror astfel de sesizari/reclamatii.
14. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
14.1. Vanzatorul Primagra Romania solicita tuturor Cumparatorilor/Clientilor/Utilizatorilor sai sa parcurga cu maxima atentie Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte integranta din prezentul Document.
15. FOLOSIREA COOKIE-URILOR
15.1. Vanzatorul Primagra Romania solicita tuturor Cumparatorilor/Clientilor/Utilizatorilor sai sa parcurga cu maxima atentie Politica de Cookies, care face parte integranta din prezentul Document.
16. FORTA MAJORA
16.1. Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
16.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza,fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului, fara ca vreuna dintre ele sapoata pretinde celeilalte alte daune-interese.
17. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA. SESIZARI SI RECLAMATII. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL/SOL)
17.1. Prezentul document este supus prevederilor legislatiei in vigoare aplicabile in Romania.
In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori / Clienti se va incerca mai intai solutionarea acestora pe cale amiabila. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicabile in Romania.
17.2. Astfel, pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii la urmatoarea adresa de email : office@primagra.ro.Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor de catre Vanzator este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.
In cazul in care Cumparatorii/Clientii/Utilizatorii :
- nu primesc un raspuns la expirareacelor 30 zile de la Vanzator; sau
- primesc un raspuns peste acest termen de la Vanzator; sau
- sunt nemultumiti asupra modului in care a fostgestionatasesizarea/reclamatia de catreVanzator;
pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) mentionate in prezentul document si ulterior instantelor de judecata competente conform prevederilor art. 17.7 din prezentul document.
17.3. SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potentiale, atuncicând se confruntă cu o problem legată de achiziționarea Bun si/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizarile sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi realizată atât online conform celor documentate in art. 17.5 din prezentul document, cât si prin metodele clasice, pe suport de hârtie sau pe alt suport durabil, conform celor documentate in art. 17.4. din prezentul document.
17.4. In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, BulevardulAviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. DirecțiaAlternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternative litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2”.
Pentru si mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa link-ul afisat in acest site in sectiunea ANPC – SAL.
17.5. Avand in vedere dispozitiileRegulamentului (UE) nr. 524/2013 privindsolutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractual rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana. In acest sens, poate fi accesat link-ul existent in sectiunea: Solutionarea Online a litigiilor.
17.6. SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite pentru solutionarea eventualelor sesizari/reclamatii. Cumparatorul intelege ca solutionarea alternativa a litigiilor si solutionarea online a litigiilor subzista ca un singurmecanism, reprezentand unul si acelasi instrument existand intre acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Cumparatorul intelege ca distinctia dintre SAL si respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de accesare / formatul initial al respectivei sesizari/reclamatii, astfelincat in cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, in scris (pe email, pe calepostala) pe care in cazul SOL, consumatorul opteaza pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platfoma digitala, exclusiv online.
17.7. In cazul in care solutionarea amiabila sau alternativa a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, sau nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente.